maanantai 12. joulukuuta 2011

Viikon 50 muistamisia

17.12. päivitys:
Hanna-Nanna on avannut jouluisan pakettinsa:

Kiitos salaiselle ystävälleni ihanasta paketista! Sain monenlaista jouluisaa juttua: kynttilöitä, lautasliinoja, rasian, tuikkuenkelin, lautasliinat ja kivoja tonttulautasliinoja. Joulu-kirjan mietteisiin täytyy perehtyä paremmalla ajalla.

Haluan vielä kiittää myös marraskuun paketista tulleesta joulukalenterista. Se on ilahduttanut minua koko joulukuun ajan. Rasiat ja runot ovat mahtavia! Hyvää joulua salaiselle ystävälleni ja kaikille rinkiläisille!



13.12. päivitys:
Viimeinenkin marraskuinen paketti on päässyt perille! Haluamme vielä muistuttaa kaikkia, että joulukuun paketin viimeinen lähetyspäivä on jo tämän viikon perjantai. Ensimmäiset joulukuun paketit ovat matkalla, hyvää joulun ja salaisten pakettien odotusta!

T: Hanna ja Johanna
Minnie on saanut marraskuun pakettinsa:
Minä sain tänään marraskuun paketin. Postisetä pahoitteli kun paketti oli suklaan takia joutunut tarkemman tutkimuksen kohteeksi. 

Sain aivan ihanan Joulu lehden, neulontaohjeen, todella kauniin itsetehdyn koristeen, tarvikkeita sellaisen tekemiseen ja lankaa. Kaiken tämän lisäksi vielä suklaata. Joka kyllä lämmitti erityisen paljon mieltä. Ei voi mitään, mutta muualla maailmassa ei ole Fazerin voittanutta. Yritän heti lomalla alkaa neulomaan ohjeen mukaista pipoa. Olen sitten muodin mukana, kun tulen vierailulle Suomeen. Todella ihana paketti ja olen todella iloinen. Sen lisäksi bongasin minulle tuntemattomia Suomen postimerkkejä.

Ei kommentteja: